مطمئناً لامبورگینی را بیشتر به خاطر ابرخودروهایش می‌شناسند و محصولات جدیدی در حال حاضر تحت نظارت مهندسان و طراحان در دست توسعه هستند.

عسل لامبورگینی

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از موتور۱، با این حال، درست مانند بسیاری از خودروسازان دیگر، لامبو همچنین دارای مشاغل جانبی است، از جمله یک دفتر مالی، فروشگاه‌های سفارشی‌سازی، یک مرکز رویدادها و موارد دیگر از جمله کارگاه تولید عسل! اگرچه برای فروش نیست.

در یک بیانیه مطبوعاتی درباره کارهایی که لامبورگینی برای پایدارتر کردن عملیات خود انجام می‌دهد، این خودروساز ایتالیایی می‌گوید که در سال ۲۰۱۶ یک زنبورداری با حدود ۶۰۰ هزار زنبور عسل در پارک لامبورگینی خود راه‌اندازی کرده است. همه ساله این شرکت حدود ۴۳۰ کیلوگرم عسل تولید می‌کند که برای کریسمس به کارکنان هدیه داده می‌شود.

البته لامبورگینی تنها تولیدکننده عسل بین  خودروسازان نیست. پورشه هم یک زنبورداری بزرگ‌تر با حدود ۱.۵ میلیون زنبور عسل داشت. پورشه در اولین سال تولید محصول تقریبا ۴۰۰ کیلوگرم عسل فروخت. سپس این زنبورستان به حدود ۳ میلیون زنبور عسل گسترش یافت و پورشه اکنون سالانه حدود ۱۰۰۰ کیلوگرم عسل تولید می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بنتلی، بخشی از همان گروه فولکس واگن نیز در بریتانیا عسل تولید می‌کند. یکی دیگر از خودروسازان بریتانیایی یعنی رولز رویس هم دارای یک زنبورستان با ۶ کلنی متشکل از حدود ۳۰۰  هزار زنبور عسل انگلیسی است.

این زنبورها چیزی را تولید می‌کنند که رولز رویس آن را «رولز رویس عسل» توصیف می‌کند؛ اگرچه میزان عسل تولید شده در هر سال بسیار کمتر از آن چیزی است که پورشه تولید می‌کند.

کد خبر 710121

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha